Personalet

Personale
Vi er en personalegruppe bestående af 6 pædagoger , 1 pædagogisk assistent, 1 pædagogmedhjælper og herudover studerende og vikarer.

Primærpædagog
Jeres barn får, ved opstart i vuggestue, tildelt en primærpædagog, som har det pædagogiske ansvar for jeres barns trivsel og udvikling i vuggestuen. Det er primærpædagogen der har den primære kontakt til jer forældre, og som planlægger og afholder samtaler med jer, hvor også Teamlederen vil være tilstede.

Hvad er en primærpædagog
Primærpædagogen er ansvarlig i forhold til koordinering og samarbejde med jer som forældre og eksterne samarbejdspartner.
Primærpædagogen har det overordnet pædagogiske ansvar for barnets udvikling og sikre barnet mødes med tilpasse udfordringer
Primærpædagogen skal sikre at jeres barn mødes anerkendende, trives i vuggestuen, og at det er en del af børnefællesskabet.

Personalet:

PædagoglederLene