Forældresamarbejde

For at få den bedste start og et trygt ophold hos os, så er dialogen vigtig. Både den daglige kontakt, men også den, hvor vi i samarbejde, kan gå i dybde om jeres barns trivsel og udvikling.
Så har I brug for hjælp eller spørgsmål, så er I velkommen til at kontakte jeres primærpædagog.
Jeres barn får nemlig tilknyttet en primærpædagog i Børnehuset Spires vuggestue.

Hvad er en primærpædagog

• Primærpædagogen er ansvarlig i forhold til koordinering og samarbejde med jer som forældre og eksterne samarbejdspartner.
  • Primærpædagogen har det overordnet pædagogiske ansvar for barnets udvikling og sikre barnet mødes med tilpasse udfordringer
  • Primærpædagogen skal sikre at jeres barn mødes anerkendende, trives i vuggestuen, og at det er en del af børnefællesskabet.

Forældresamtaler
Primærpædagogen har den primær kontakt til jer forældre, og denne tilrettelægger og afholder samtaler med jer. Ved disse samtaler deltager teamlederen også.
Der afholdes samtale efter 3 måneder, når jeres barn bliver 2 år, samt ved behov.