Hvem er vi

Velkommen
Vi vil gerne byde Jer og Jeres barn velkommen i Børnehuset Spiren.
Vi ved, at den første tid i børnehuset, kan virke forvirrende. Der er meget nyt at se til, og der er mange nye ansigter at lære at kende.

Spirens hus  Børn sidder under faldskærmstæppe, som pædagoger får til at gå op og ned

Det er vigtigt, at Jeres barn får en god start i Børnehuset.
⦁    Start med at være her sammen med Jeres barn
⦁    Gør de første dage når Jeres barn er alene kortere

Vi vil prøve at fortælle Jer lidt om Børnehuset, samtidig vil hjemmesiden indeholde praktiske oplysninger.
Er der nogle oplysninger I mangler, eller er der noget I vil have uddybet, er I altid meget velkomne til at spørge os i Børnehuset.
Vi glæder os til, at lære Jer og Jeres barn at kende, og håber på et godt samarbejde i de kommende år.

Børnehuset Spiren er en afdeling af Område Syd under Kalundborg kommune, og er beliggende midt i Høng.
Du kan læse mere om område Syd, ved at klikke på dette link. (åbner i samme vindue)
Børnehuset Spiren er en 0-3 års institution, bestående af to vuggestuegrupper med plads til 22 børn, samt en gæstepleje for dagplejen.